HTML

Real-Clean Kft.

A tisztaság nem luxus, hanem a jó közérzet és az egészség alapfeltétele, ami mindenkinek jár. Már több, mint fél egészség!

Friss topikok

Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hogyan növelheti saját cégének sikereit 5 lépésben, ha profi takarítócéget alkalmaz?

2016.07.16. 17:05 :: Real-Clean Kft.


A legtöbb ember nem szeret takarítani, de ez csak az egyik oka annak, hogy professzionális takarítócéget kérnek
fel a munka elvégzésére. Ha az Ön irodáját nem egy megbízható, szakmailag kiemelkedő cég takarítja, akkor nem ismerheti ennek előnyeit.

Nézzük, mi az 5 legfontosabb érv amellett, hogy még ma váltson profi takarítókra!

1. Keltsen jó első benyomást!
Ha az irodája rendezetlen, rendetlen, esetleg nem makulátlanul tiszta, az az üzletfelek, partnerek azonnal észreveszik. Rossz első benyomást kelt a potenciális ügyfelekben, üzleti partnerekben, ha egy koszos irodába lépnek be. Szabaduljon meg ennek a gondnak a nyomásától, és válasszon profi takarítót, hogy mindig makulátlan tisztaságban tudhassa irodáját.

2. Maradjon egészséges!
Úgy érzi, mintha állandóan valami vírus járna körben az irodában? A kollégák gyakran jelentenek beteget? A szűk terekben az iroda táptalajt biztosít a vírusok számára. Egyetlen beteg munkavállaló is beindíthat egy láncreakciót, ami potenciálisan csökkenti az eredményességet akár napokra is. A lényeg - az egészséges munkavállalók hatékonyabbak, és a professzionális takarítás segíthet megőrizni a munkatársak egészségét, és minimumra csökkenti a fertőzések terjedését.

3. Takarítson meg pénzt és időt!
A takarítás nemcsak nélkülözhetetlen feladat, de időigényes is. Még kisebb takarítási feladatok elvégzése is túlórát eredményezhet a munkatársak számára, az értékes munkaidő terhére. Valószínűleg nem szívesen fizet a munkatársai számára takarításra vesztegetett időt, ha azt nyereség termelésre is fordíthatják.
Tegyen magának egy szívességet, takarítson meg pénzt és értékes időt a takarítás kiszervezésével.

4. Hogy a munka jól legyen elvégezve
Egy professzionális takarítócég a megfelelő eszközöket, szereket és kellékeket használja, hogy hatékonyan lépjen fel a kosz és rendetlenség ellen.Ha valaki nem ismeri a profi tisztítószerek és eszközök csínját-bínját nagy a lehetősége annak, hogy kárt tehet az értékes irodai bútorokban és felszerelésekben. Bízza ezt a munkát profikra, hogy értékeit biztonságban tudhassa! A legjobb takarítócégek felelősségbiztosítással is rendelkeznek, így Ön maximálisan védve érezheti értékeit!

5. Ne aggódjon a szabadságok miatt
Biztosan vannak olyan időszakok az Ön cégénél is, amikor a legtöbb dolgozó szabadságra megy, még az is, aki az irodai takarításért felelős. ilyenkor napokig senki sem gondoskodik a környezet rendezettségéről, tisztaságáról. Nincs is ennél kellemetlenebb az ügyfelekkel és a kollégákkal szemben! Ha professzionális céget bíz meg a takarítással, nem kell többé ilyen kellemetlen helyzetbe kerülnie. A cég folyamatos szolgáltatást biztosít, az ő feladatuk megoldani a helyettesítést szabadság, betegség, esetleg kilépés esetén. Önnek és munkatársainak csak az állandó tisztaság marad, amit élvezhetnek.
Szabaduljon meg a személyi gondoktól, és bízzon meg szakembereket az iroda takarításával!


Ha nagy-, közepes- vagy kisvállalkozások prémium takarítására szakosodott professzionális céget szeretne választani, kérje ingyenes árajánlatunkat az info@realclean.hu e-mailcímen. Csodálkozni fog, hogy hogyan működhetett eddig irodája nélkülünk!

Várjuk látogatását a http://www.realclean.hu weboldalon!

komment

Címkék: takarítás tisztaság irodatakarítás egészséges munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://avaloditisztasagvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr388894122
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása